Wednesday, February 20, 2013

emosi

kadang2 aku tak mahu menunjukkan aku seorang yang emosi.. aku dah 29tahun..cukup matang dan dewasa untuk hadapi semuanya. keadaan yang menyebabkan aku gagal mengawal emosi.. emosi yg tidak pernah padam..tidak pernah hilang dalam diri seseorang..

ekspresi kn diri.. tu bukan tandanya emosi.. :)

mungkin dah sebati org melihat aku sebagai seorang yang emosi..maka kekal la begitu.. selama berpuluh tahun mereka memandang aku begitu.. bukan senang nk berubah. aku masih berusaha. hehe

degil dan malas punca aku beremosi.. hahaha

degil -> tidak mahu menurut arahan dan perintah orang, tidak mahu mendengar bebelan nasihat orang
malas -> penyakit kronik ni.. aigooo..

aku seorang yang boleh bertolak ansur.. cubalah melayan emosi aku ni.. selalunya berakhir dengan baik.. yang penting berhenti memaksa.. i hate it.. jangan memaksa orang yang beremosi ni.. (panggg.. ni mkn die..kah3)

No comments:

Post a Comment