Monday, December 27, 2010

13 Dis : feeling sick..

saya demam lg.. 

setelah memerhati MC dlm fail "sijil cuti sakit", baru aku perasan. tiap ujung tahun aku mesti demam. Demam yg bkn sekejap2..tp ambil masa 1 minggu. Sangat tidak sihat. hopefully tidak sampai 3 bln lamenye seperti zmn study dlu. Adil la.. Dia bg aku sihat sgt lama. sekali sakit berbulan aku kena tanggung. Masih ingat lg saat itu, En Ex sanggup datang dr jauh bawakan ubat + mknn.. Sangat terharu. Dengan muka yg agak serabai serta berbekalkan tuala lap hingus, aku g jumpe die. En Ex tidak kisah lgsung waktu tu.  ~~ saya sygkn die smpai bile2 ~~ 

Alhamdulillah.. Dia masih syg aku. aku anggap sakit ni penghapus dosa tuk sepanjang tahun yg telah berlalu. 

:Sometimes that come into our lives are not meant to stay..but to teach us thing about ourselves:

No comments:

Post a Comment