Monday, December 27, 2010

16 Dis : tukar no phone?

mood berubah2..??

aishh dr siang td aku duk fikir..nk tukar no phone.. nk tukar no phone.. tapi.... adakah aku sanggup utk :

  • kehilangan kwn2
  • nk mula balik sesuatu yg baru
  • tidak cl / msg org
  • kehilangan no phone yg sgt best.. (no plg penting dlm idup aku)
kenapa aku nk tukar?? maybe sbb aku boring phone aku x bunyi..xde org msg/cl so baik aku tukar je..lgsung org xtahu..baru puas ati aku... 

~ cik maxis sudah 8 tahun.. sgt memberi kn aku pelbagai kenangan indah..mcm2 aku share ngn cik maxis ni. kisah suka duka.. rahsia... da berapa ramai org tahu no ni..1 msia maybe.. da berapa jenis phone die memberikan khidmatnye..kagum aku ngn die..sentiasa ada utk aku..

cik celcom plak.. sudah 3 tahun..sgt syg nk tinggalkan dia.sebab no ni kenangan bersama teman2 di uitm. masih ade 2 org lagi teman aku yg guna no ni.. cik aisyah (328) dan cik pb (378).. aku plak (358).. 

No comments:

Post a Comment