Thursday, December 16, 2010

'O' geng terbaik

'o' geng

kami ~~ xlengkap korum lg ni..
aku kenal mereka pada bulan Mei 2002. pertama kali menjadi pelajar universiti. ~ teruja~ 


sharifah k
puan sharifah khairani binti syed mohd ali a.k.a K

my dear roomate 1304 (2002) and 1302 (2003-2005). sangat memahami, manja, baik, pemaaf, kemas & tidak kedekut + tidak sukakan keganasan. sangat jarang nk lihat dia marah. tp agak lampi + penakut.. haha.. selalu tinggalkan aku sorang2 bila malam menjelma. ciss.. sorry dear!..bila aku moody, pasti ada note kecil d tinggalkan di atas meja / d tampal d note board / d bawah bantal "eja kau marahkan aku ke?" hmm.. sangat sayangkan die..die sangat sabar berkawan dgn aku. die sentiasa ada bila aku perlukan kwn utk bercerita. Masa die single, selalu terlintas d fikiran aku. Bodohnye lelaki2 yang tinggalkan n kecewakan die ni. perempuan ni sikit punya baik hati. Tahniah buat Haris berjaya memiliki k. Hope korang berdua gembira melayari bahtera rumah tangga. i like... 


cik nooraini binti rahim a.ka aini
aini


my jiranmate =) 


orang n9 (seremban)..


sangat baik, bijak, bertanggungjawab, memahami dan boleh berkongsi cerita. tetapi agak garang + tegas. selalu lepak bilik kami. gemar bergosip, sesuai lah dengan aku ni. hahaha.  masih single + available. masih belum terniat nak tamatkan zaman bujang nye sama seperti aku.  


madisha + alya
puan madishaliana bt abd majid a.k.a madisha
my jiranmate
orang n9 (senawang)

sangat baik, bijak, matang. pd mulanya payah tuk d fahami. tp bila da kenal. orangnye lembut + sensitif. luar je nampak ganas. berani budak kecik ni, tgk hantu mata tak berkelip. hak3. ramai peminat sebab die comel. tp semua cinta lelaki2 d tolaknya. kini, beliau sudah bekeluarga, paling awal berumahtangga. tahniah buat azhan kerana berjaya menakluki hati gadis berjiwa kental ini. die ada 2 permata hati yang sgt2 comel (haziq + alya)

cik norezan binti abu bakar a.k.a ejan

my jiranmate juga. 

orang johor.
kenal masa part 3. sangat comel + manje, penakut, kurang asam, loyar buruk dan nakal. tapi sangat baik, sering membantu d kala dperlukan pertolongan beliau. sangat syg dia. single but tidak sure keavailablean nye. hik3. 


pn noorazlinda binti mustafa a.k.a lynda


my jiranmate ..orang n9 (gemencheh)
kenal masa part 3 juga. sangat kelakar, sporting, spontan, nakal, baik, ganas tapi penakut. anak bongsu yang manja. agak emo juga sama seperti aku. opss korang jgn bagi kami berdua emo ye. sudah berumahtangga dengan en Redlan. beliau sangat bahagia sekarang. perangai tetap gila2..

nor farahzamzareeza binti zainuddin a.k.a fara

my levelmate..orang klang. 

sangat manja, baik, pembersih orang nya (ulang alik ke toilet 10 kali setiap masa sampai dapat jawatan Biro Kebersihan d level anjang. hehe). Sekarang da menjadi seorang yang tegas.. maybe faktor usia..haha.. masih single and available.. 



norfiza binti yaakob a.k.a fyza

my levelmate juga...orang n9 juga

baik, kelakar, sengal, dan comel. duduk 10 minit dengan dia, korang memang tak tahan nk ketawa je. hak3.. masih single and available. Banyak skandal dia ni.. :P Em kalau berborak dgn dia d alam maya sangat matang orgnya.. beza sgt dgn real..hahaha.. ampun fyza..apa2 pun kau maintain comel.

nadirah binti zahari a.k.a nadirah (dulu qi) :P

my blockmate..
baik, lawak, bijak dan pandai. sebab tu beliau seorang guru. bagus!! ada juga kawan aku jd seorang pendidik. best! masih single n available juga. 





mereka ialah sahabat2 yang sangat baik + disayangi. tanpa mereka, aku mungkin agak kekok menjalani hidup sebagai seorang pelajar di UiTM Mlk. kenangan bersama mereka sangat memberi kn kesan yang mendalam. pelbagai memori kami lalui bersama. dari sekecil2 benda sampai la sebesar2 perkara. terima kasih kawan2. i like..

No comments:

Post a Comment